حازم إمام: "مش أنا اللي بختار المدير الفني.. والقرار للاتحاد"
حازم إمام: "مش أنا اللي بختار المدير الفني.. والقرار للاتحاد"

حازم إمام: "مش أنا اللي بختار المدير الفني.. والقرار للاتحاد" الميثاق نقلا عن الوطن ننشر لكم حازم إمام: "مش أنا اللي بختار المدير الفني.. والقرار للاتحاد"، حازم إمام: "مش أنا اللي بختار المدير الفني.. والقرار للاتحاد" ننشر لكم زوارنا جديد الاخبار اليوم عبر موقعنا الميثاق ونبدء مع الخبر الابرز، حازم إمام: "مش أنا اللي بختار المدير الفني.. والقرار للاتحاد".

الميثاق رد حازم إمام، عضو مجلس اتحاد الكرة، على ما يتم تداوله عن أنه هو المسؤول عن اختيار المدير الفني القادم لمنتخب مصر.

وكتب "إمام"، من خلال حسابه على موقع التدوينات القصيرة "تويتر": "للتوضيح مش أنا اللي بختار المدير الفني أنا مكلف بتجميع المدربين المناسبين فنيا وماديا وتقديمهم للاتحاد والقرار في الآخر للاتحاد، مفيش حد في العالم بيخلي واحد يختار لوحده".

 

شكرا لكم لمتابعتنا ونعدكم دائما بتقديم كل ما هو افضل .. ونقل الاخبار من كافة المصادر الاخبارية وتسهيل قراءتها لكم . لا تنسوا عمل لايك لصفحتنا على الفيسبوك ومتابعة آخر الاخبار على تويتر . مع تحيات اسرة موقع الميثاق . الميثاق، حازم إمام: "مش أنا اللي بختار المدير الفني.. والقرار للاتحاد"، تابعونا علي مواقع التواصل الاجتماعي الخاصة بموقعنا ليصلكم جديد الاخبار دائمآ.

المصدر : الوطن