خيري رَمَضَـانُ لمحمد إيهاب: "بنعرض مشاكلكم ببلاش مش بفلوس"
خيري رَمَضَـانُ لمحمد إيهاب: "بنعرض مشاكلكم ببلاش مش بفلوس"

خيري رَمَضَـانُ لمحمد إيهاب: "بنعرض مشاكلكم ببلاش مش بفلوس" الميثاق نقلا عن الوطن ننشر لكم خيري رَمَضَـانُ لمحمد إيهاب: "بنعرض مشاكلكم ببلاش مش بفلوس"، خيري رَمَضَـانُ لمحمد إيهاب: "بنعرض مشاكلكم ببلاش مش بفلوس" ننشر لكم زوارنا جديد الاخبار اليوم عبر موقعنا الميثاق ونبدء مع الخبر الابرز، خيري رَمَضَـانُ لمحمد إيهاب: "بنعرض مشاكلكم ببلاش مش بفلوس".

الميثاق رد الإعلامي خيري رمضان، على محمد إيهاب بطل مصر في رفع الأثقال، والتي رد فيها الأخير بدوره على تصريحاته، بشأن طلبه 10 آلاف جنيه للظهور معه في البرنامج.

وقال مقدم برنامج "مصر النهاردة"، المُذاع عبر التليفزيون المصري: "أنا باخد فلوس عشان دة شغلي، لكن أنت شغلك رفع الأثقال". 

وأضاف: "أنت تستحق كثير جدًا، وقيمة كبيرة، ورفعت علم مصر وحصلت على علم مصر، لكن أنت كنت مفتاح لظاهرة إنك لما تعوذ حد يقولك هات فلوس، لكن التليفزيون المصري مش بيدفع فلوس". 

وتابع: "لو عندك مشاكل وحبيت تتكلم فيها أقولك أهلًا وسهلًا، مش هقولك هات فلوس". 

شكرا لكم لمتابعتنا ونعدكم دائما بتقديم كل ما هو افضل .. ونقل الاخبار من كافة المصادر الاخبارية وتسهيل قراءتها لكم . لا تنسوا عمل لايك لصفحتنا على الفيسبوك ومتابعة آخر الاخبار على تويتر . مع تحيات اسرة موقع الميثاق . الميثاق، خيري رَمَضَـانُ لمحمد إيهاب: "بنعرض مشاكلكم ببلاش مش بفلوس"، تابعونا علي مواقع التواصل الاجتماعي الخاصة بموقعنا ليصلكم جديد الاخبار دائمآ.

المصدر : الوطن