أول رد من مذيعة "أطفال بورسعيد " بعد الهجوم عليها
أول رد من مذيعة "أطفال بورسعيد " بعد الهجوم عليها

أول رد من مذيعة "أطفال بورسعيد " بعد الهجوم عليها الميثاق نقلا عن الحكاية ننشر لكم أول رد من مذيعة "أطفال بورسعيد " بعد الهجوم عليها، أول رد من مذيعة "أطفال بورسعيد " بعد الهجوم عليها ننشر لكم زوارنا جديد الاخبار اليوم عبر موقعنا الميثاق ونبدء مع الخبر الابرز، أول رد من مذيعة "أطفال بورسعيد " بعد الهجوم عليها.

الميثاق أول رد من مذيعة  "أطفال بورسعيد " "لن أعتذر"

استنكرت سلوى حسين صاحبة فيديو أطفال بورسعيد ما تعرضت له من السب والقذف عبر وسائل التواصل الاجتماعي.

وأضافت خلال مداخلة هاتفية مع الإعلامي جابر القرموطي في برنامجه "مانشيت القرموطي" المذاع عبر فضائية "النهار" أنها لن تعتذر عن الفيديو: "أنا معملتش حاجة عشان أعتذر عنها أنا اتكلمت بالأسلوب اللي أملاه عليا ضميري كأبناء خايفة عليهم وعلى مصلحتهم وكوني انفعلت كأم مش قسوة لكن خوف عليه وعلى مستقبله ودول ولادنا".

وتابعت: "أنا تعاطفت معاهم وانفعلت عليهم عشان تعاطفي معاهم واعتبرتهم ولادي ومينفعش ولادي يعملوا كده".

واستكملت: "أنا موظفة وبنفذ تعليمات وفيه تعليمات جت لي من مدير قسم الإعلام بالمحافظة والأولاد جم لي لحد عندي بمعرفة المحافظة كلها والمحافظ كان عارف".

واستطردت: "أنا تعاملت مع الولاد زي ماما، وانتوا أولادي وانا كنت زعلانة عليكوا عشان حطيتوا نفسكوا في الموقف ده والحديد في ايديكم".

وأضافت: "أنا ممكن أبوس رأسهم واحد واحد، لأن أنا ماما وهما أولادي وأنا بعتذر عن الانفعال".

 

شكرا لكم لمتابعتنا ونعدكم دائما بتقديم كل ما هو افضل .. ونقل الاخبار من كافة المصادر الاخبارية وتسهيل قراءتها لكم . لا تنسوا عمل لايك لصفحتنا على الفيسبوك ومتابعة آخر الاخبار على تويتر . مع تحيات اسرة موقع الميثاق . الميثاق، أول رد من مذيعة "أطفال بورسعيد " بعد الهجوم عليها، تابعونا علي مواقع التواصل الاجتماعي الخاصة بموقعنا ليصلكم جديد الاخبار دائمآ.

المصدر : الحكاية