محمد فراج عن خروج "أهو ده اللي صار" من رَمَضَـانُ 2018: إحساس مش لطيف
محمد فراج عن خروج "أهو ده اللي صار" من رَمَضَـانُ 2018: إحساس مش لطيف

محمد فراج عن خروج "أهو ده اللي صار" من رَمَضَـانُ 2018: إحساس مش لطيف الميثاق نقلا عن في الفن ننشر لكم محمد فراج عن خروج "أهو ده اللي صار" من رَمَضَـانُ 2018: إحساس مش لطيف، محمد فراج عن خروج "أهو ده اللي صار" من رَمَضَـانُ 2018: إحساس مش لطيف ننشر لكم زوارنا جديد الاخبار اليوم عبر موقعنا الميثاق ونبدء مع الخبر الابرز، محمد فراج عن خروج "أهو ده اللي صار" من رَمَضَـانُ 2018: إحساس مش لطيف.

الميثاق عقب الممثل محمد فراج على خروج مسلسله "أهو ده اللي صار" من العرض في رمضان 2018.

قبل أيام من بداية شهر رمضان، تأكد خروج المسلسل من العرض الرمضاني بعد فشل مفاوضات عرضه على قناة MBC مصر.

في أول تعليق له عرض فراج عبر حسابه على Instagram صورة له من المسلسل، وكتب تعقيبا عليها قائلا: إنها المرة الأولى التي يشعر فيها بهذا الإحساس، أن يقوم بتجسيد شخصية في عمل وفي النهاية لا يعرض، وهو إحساس غير لطيف لكنه في نفس الوقت لن يكون سعيدا إذا عرض المسلسل ولم يراه الجمهور جيدا.

أضاف أن العمل سيعرض العام القادم، ووعد جمهوره أن يشاهدوا عملا فنيا قوي يسعدهم، موجها الشكر والتقدير لصناع العمل.

أول مره أحس الإحساس ده .. إنى العب شخصيه فى عمل و فى الآخر مايتعرضش .. صحيح إحساس مش لطيف خالص لكن مكنتش هبقى مبسوط أكتر لو اتعرض و ماتشافش كويس .. بس الحمد لله على كل شيئ و كل تأخيره و فيها خيره :) معادكوا السنه الجايه بإذن الله مع على بحر فى (أهو ده اللى صار) وأقدر أوعدكوا إنكوا هتتفرجوا على عمل فنى محترم قوى بالبلدى كده هتتمزجوا انشاء الله ???????? .. كل الحب والشكر والتقدير لصناع هذا العمل .. و كل سنه وانتوا طيبين وبعوده الأيام الحلوه .. رمضان كريم ❤️ #mohamedfarrag #fego #actor #acting #على_بحر #اهو_ده_اللي_صار #ahodaellisar #ahodaellysar #drama #ramadan2018 #mosalsalatramadan2018

A post shared by Mohamed Farrag (@fegoooo) on May 17, 2018 at 11:08am PDT

مسلسل "أهو ده اللي صار" من بطولة روبى، وسوسن بدر، محمد فراج، أحمد داوود، ومحمود البزاوي تأليف عبد الرحيم كمال، وإخراج حاتم على.

شكرا لكم لمتابعتنا ونعدكم دائما بتقديم كل ما هو افضل .. ونقل الاخبار من كافة المصادر الاخبارية وتسهيل قراءتها لكم . لا تنسوا عمل لايك لصفحتنا على الفيسبوك ومتابعة آخر الاخبار على تويتر . مع تحيات اسرة موقع الميثاق . الميثاق، محمد فراج عن خروج "أهو ده اللي صار" من رَمَضَـانُ 2018: إحساس مش لطيف، تابعونا علي مواقع التواصل الاجتماعي الخاصة بموقعنا ليصلكم جديد الاخبار دائمآ.

المصدر : في الفن